20 Juli

2011-07-20 / 23:18:28
Godkväll..
Nu har det gått några dagar sen jag uppdaterade sist. Har haft väldigt mycket att göra..

I lördags den 16 så var i på 100 fest, mona fyller 60 och nettan fyller 40. (jontes mamma och syster), där fick vi en stor buffé, tårta, glass och sen lite gotte med. Jonte och hans moster höll tal, jätte fint! Barnen hade uppvisningar, kyle dansade breakdance haha såååå duktig så!.

Söndagen så vilade vi bara, gjorde verkligen ingenting alls! Vaknade åt frukost la oss i sängen igen gick upp och åt middag sen vidare till soffan till kvällen ungefär haha!!

Måndags så både städade vi och tvättade, sen veckohandlade vi på kvällen. Sen skulle jag följa med tintin och ge pengar till en tjej.. men nehene där blev jag överraskad av massa nära och kära, mamma hade ordnat en babyshower åt miiig! jag blev helt rörd och stum.
Vi löste lite korsord som mamma hade gjort om mig, sen åt vi jätte god buffé där med, drack lite cider (alkoholfri så klart) och åt muffins!.
Fick massa paket till lillbebisen också jääätte fina presenter:D väldigt glad är jag att jag har dom vännerna jag har!

Igår var jag hos barnmorskan, har gått upp 1 kg på 2 veckor och magen har växt 1 cm. Alltså från 33 till 34. Hjärtljudet såg bra ut och järnvärdet hade stigit ännu mera.
Gick på stan lite granna och åt mcdonalds som vanligt ;) sen började det spöregna så vi åkte hemåt, där jonte och hans kompisar satt och spelade för fullt.

Och idaag har vi varit på barnavårdcentralen för 4 årskontroll, allt såg väldigt bra ut där också. Kyles "R" var det lite prat om.. men det var inte ovanligt i hans ålder iaf. Hela 101 cm lång och 17 kg tung ;). Inte konstigt att han är så kort heller iom att både jag och jonte är väldigt korta!

Sen åkte vi vidare till rusta och handlade mattor och duschstång.

Nu är jag helt slut.. ska gå och lägga mig alldeles strax, upp tidigt imon för då ska vi till Liseberg!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: