2 Juli

2011-07-02 / 18:21:53
Hallåå,
Igår kväll så var laura här en stund, vi snackade lite och så sen gick hon hem  igen, när hon hade gått så kollade kyle klart på mr bean som gick på 3an, och sen kollade jag på två serier som precis har börjat, the nine lives of chloe king och switched at birth. Båda två var helt ok!

Sen var klockan helt plötsligt 3 på natten, kyle hade somnat för längesen då så klart ;P.
Gick och la mig och en liten stund senare så kom jonte hem också.

Idag vaknade vi 10 allihopa ungefär, gick upp och åt frukost sen fixade vi oss och följde med jonte till sitt konvent.. Stannade där en stund så kyle fick spela lite, sen gick vi in till stan och fikade lite med Tintint. MEN fyfarao va varmt det har varit idag, INTE ok faktiskt.. :(
Klockan 15 så skulle vi på kalas hos Elin som fyller 10 åår på måndag.

Och nu är vi äntligen hemma igen, varma och helt slut.. kyle är jätte trött så får se när han somnar ikvläl och jag vill bara duscha en iskall dusch och sen lägga migoch sova.. men klockan är liiiite lite för det.. :( Jonte kommer inte hem heller på hela natten vilket suuuger för jag hatar att vara ensam när jag ska sova :(.. aja.

Imorgon så fyller Mona 60 år, så de firas med att äta ute!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: