11 Juli

2011-07-11 / 17:49:30
Hellu,
Igår kväll så beställde jag hem 100 bilder på oss, så får dom snart i veckan. Ska bli bättre på att köpa fotoalbum och sätta in riktiga kort där ist för att bara ha dom på datorn.. tänk om något händer?

Idag vaknade vi 11....haha. Ja..öh gick till eurostop för att handla frukost/lunch, kom hem och åt sen däckade jag i soffan.. hahaha var för varmt och tungt för mig att gå dit och hem. Städade balkongen innan också så nu är det fint där meed, ska fixa vagnen till bebisen senare idag sen har jag gjort mina sysslor för idag ;)
Dock resulterar detta med att jag harjätte foglossning och sammandragningar..

Har kollat lite tårtor till kyles kalas idag också, har hittat en som jag och min mamma ska göra, kommer han nog älska :D ni får se bild när den är helt klar..:)

Iaf, snart så ska jag börja med kvällsmaten och sen blir det ett bad tror jag och sen bara ta det lugnt!

Här får ni en söt bild jag tog på kyle innan idag i smyg ;)

Kommentarer!
Postat av: Ann

asg hur söt som helst

Kommenterat - 2011-07-11 / 17:57:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: