10 Juli

2011-07-10 / 14:50:00
Om 5 dagar har redan halva juli gått ;) ja denna sommaren flyger förbi..synd att man inte har sommar längre egentligen!

Iaf.. igår så gick jonte hem till en kompis och spelade lite och så, jag och kyle gick hem till tintin och pratade ett tag samt fick kyle lite godis av henne. Vi stannade nog lite väl länge.. kom hem kvart över tolv på kvällen haha, kyle däckade direkt i soffan och jag kollade på en barnfilm innan jag gick och la mig.. :( haha. nanny mcPhee hette den ;) var ändå rätt bra haha!

Idag vaknade vi halv tolv.. hum.. haha sov bort hela förmiddagen :( men vi gick upp och gjorde lite lunch sen började vi steka lite pannkakor som jonte och kyle kunde ta med sig till brottet som fika.
Så nu har dom åkt iväg och jag satte mig här, orkade inte följa med har för ont i ryggen..:/

Och nu tänkte jag bäddarent i vår säng så jag har det gjort och sen kolla lite på tv..

Här får ni se en söt bild på min spiderman ;)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: