Måndag

2011-12-05 / 11:59:06
Hallå!
Redan måndag igen.. känns som det var igår jag skrev "måndags kväll" men ja det var det inte ;).
Idag vaknade vi runt 10. Kian vaknade till vid 1 tiden inatt och ville ha lite och äta. Sen somnade han om snabbt igen.. eller ja han är ju inte riktigt vaken när han vaknar mitt i natten utan han äter ju typ i sömnen.
Men så vaknade han iaf vid 10 igen. Sov ca 13 timmar inatt.

Jontes jääävla väckarklockor är så joooobbiga! haha. Ja väckarklockor, för han har ställt tusen alarm på min tele och tusen alarm på sin tele. Så har han lagt min en bit bort ifrån sängen.. så det tar ju en stund för honom att både vakna och ta sig dit och stänga av de. men som tur är vaknar inte kian av detta men KYLE gör det! Och när han har vaknat jaaa då är det morgon. Då ska han göra det och det och det, ha det och det. Skrattar/fnissar heela tiden.
Jätte jobbigt så tidigt på morgonen haha.

Idag är det som sagt måndag och ny vecka. Just nu spelar Kyle lite på min tele så han "vilar" enligt honom och kian har somnat i sin säng. han var helt utslagen trots att han vaknade för 2 timmar sen haha!
Idag ska vi bara plocka upp som vanligt, sen ut och gå en runda funderar på att gå till eurostop och handla lite julklappar? kyles är färdiga så det gör inget om han är med ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: