Helgen

2011-12-12 / 10:01:09

Godmorgon!
Kyle är i full gång redan.. kian sover fortfarande. Han måste nog verkligen vara trött.. För han somnade halv tio igår och sover ännu utan att ha vaknat något inatt.
Iofs fick han inte sova ordentligt igår på dagen så kanske har med det att göra :)

I fredags så stack jag hem till tintin för att hjälpa henne och plugga men det gick inte så jätte bra.. Hah och sen på kvällen kollade vi på film bara jag och jonte. Minns dock inte vilken det var men ändå ;)

I lördags så åkte vi och handlade lite.. Sen gjorde vi kycklingklubbor till middag. Och direkt efter stack jonte för att han skulle han spelkväll.
Kyle kollade lite på g-force eller vad den hette och åt sitt lördagsgodis.
När han och kian hade somnat så kollade jag på en film som hette Love wrecked.. Den var väl bra^^

I söndags (igår) så vaknade vi alla runt 10-11 kian låg tyst i sin säng och kollade på sin mobil ett braaa tag!
Iaf efter frukost stack vi ut till en lekplats och sen vidare hem till mamma och hälsade på.
Stannade där rätt länge.. Kom hem klockan 20 och åt kvällsmat sen somnade kyle och kian mös lite med mig. Sen somnade han också.

Idag blir det att plocka upp sen helgen och sen ut en runda.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: