28 Augusti

2011-08-28 / 19:50:04
Vilket tråkigt väder det har varit hela denna helgen... regn regn regn och åska! Blir bara deppig av att kolla in i ett annat rum trots att lampan är tänd så är det mörkt i rummet..

Annars så i fredags begav vi oss hem till tintin för att ha filmkväll! Jag och pluttarna då.
Vi beställde lite kebabtallrik (får passa på att äta sånt nu innan november då det ska börja tränas ;)).. och kollade på en film. Pontus har fått en projektor så den tittade vi på. Vi var på "bio" enligt kyle ;) haha.
Kian sov hela kvällen och vaknade lagom tills vi kom hem halv tolv och somnade om 2..
Meen vaknade vid 6 och somnade om en liten stund därefter och vaknade 10 så fick iaf sova ;).

I lördags var jag och Jonte på bio vi kollade på captain america, överförväntan var den! Jätte bra alltså :D Innan det så storhandlade vi på maxi i flygstaden och det var inte skoj, fööööör stort var det där hahaha hittade ju ingenting och vi tog dubbelt av många grejer för jag gick åt ett håll och jonte åt ett annat :P
var lite rabatter på blöjor så nu har vi blöjor tills vi får pengar igen ;)

Och idag då.. så har jag plockat undan lite, handlat lite kött och tvättmedel. Och vikt tvätt såna roliga söndagssysslor ni vet.;)

Jonte håller på att natta kyle just nu, kian sover i soffan men vaknar nog snart och då ska han få bada lite sen somnar han gott han med förhoppningsvis!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: