16 augusti

2011-08-18 / 13:32:39
Idag fyller jag hela 23 år! så grattis till mig. :)
Vi gick till eurostop innan idag och handlade lite, för vi tänkte gå till en lekplats så kyle fick leka av sig lite. Tintin följde med också.
Vi handlade lite sen fick kyle leka på lekplatsen där inne en liten stund innan vi gick vidare.
Träffade jontes moster och kusin också!

Gick vidare hemåt, lämnade av grejerna hemma och gick på toa samtidigt ^^, gick vidare till en lekplats sen en annan lekplats för den var tråkig enligt kyle haha.
Kom hem vid 19 tiden, kyle fick hoppa in i badet och bada en stund. Jag plockade undan lite, sen åt vi kvällsmat, pizza ^^. Nyttigt och bra ;)

Kyle somnade rätt sent, kian somnade vid 22 tiden.
Runt samma tid så fick jag skiiiiiiit ont i magen, övre delen av magen dessutom, har INGEN aning om vad det var, det höll iaf i sig till klockan var ca 01, ringde 1177 oc de sa att jag borde åka till akuten och kolla upp det..
Så fick ringa tintin så hon kom över..

åkte till akuten men han hittade ingenting, och så hade det gått över lagom tills vi kom fram så klart ;) han trodde de kunde vara typ kramp i tarmen eller något.. var väääldigt otäckt iaf.

Kom hem vid halv två då hade kian precis ätit lite, sen somnade han om runt 3 tiden och vaknade 8 dagen efter..
men då tog jonte honom så jag fick sova lite jag med..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: