1 augusti

2011-08-01 / 14:58:25
Augusti månad! 1 dag kvar tills BF, kanske kommer bebis då???
Inatt hade jag nämligen massvis med förvärkar som gjorde riktigt ont, fick upp och kissa var tredje timma ungefär.. inte så skoj. Har onda förvärkar fortfarande.. min bm trodde inte att vi skulle ses på onsdag när vi har bestämd tid..men det återstår att se ;) Jag tror iaf på bebis innan denna veckan är slut!

I veckan har vi varit på high chaparral, kyle tyckte det var skoj men även läskigt med tåget som blir rånat.. haha. Men han förstod tillslut att det bara var på skoj!
Vi har firat honom också som fyller 4 hela år! Vi gick på stan och åt lite mat, sen fick han och neo leka på en lekplats, på kvällen så kollade vi på film och åt massa godis!

I lördags så kom Neo, Malin och Chrille hit, vi åt tacos och småkollade lite på en film. Kyle och Neo lekte rövare heeela tiden de var här, tog oss en timma att städa upp allt dagen efter ;) haha.

Igår var jonte och kyle och fiskade med kim och olivia, kyle fick en fisk och var jätte stolt ;) haha.

Idag har min mormor varit här och hälsat på, kyle och jonte är och badar just nu och när de kommer hem igen så ska vi antagligen iväg och storhandla så vi har det gjort!
Kommentarer!
Postat av: Carro

Jo, jag var och kollade där jag också, men vi behöver inte bara 10st, så de hade blivit väldigt dyrt.

Så vi köpte från en "riktig" tapet affär istället. MYCKET billigare ;)

Kommenterat - 2011-08-01 / 18:25:26  | URL - http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Malin

Men ni hann väll inte storhandla ;)

Kommenterat - 2011-08-02 / 01:58:54  | URL - http://ourhappydays.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: