Vecka 27

2011-04-28 / 14:52:27
Japp redan vecka 27, bara 3 veckor kvar sen är det vecka 30. Tiden går så sjuuuukt fort!!!.
Just nu känner jag mig iaf som en gammal tanta, får ont i ryggen om jag gör för mycket, får svettningar då och då som jag har hamnat i klimakteriet haha och så bilr jag andfådd av att gå upp för några trappor.. :( haha.

Annars så är det bra, svullnar dock upp nu när det är så varmt ute. Men inget som stör mig.
Känner bebisen hela tiden nu han är vaken nästan hela tiden.. sover när jag sover och sover när jag är uppe och rör på mig.
Har fått några kickar på revbenen som är väldigt obehagligt men det går ju över lika fort igen.

Kan sova hela nätterna nu också utan att behöva gå upp och kissa ;P haha . Sover mycket bättre nu än innan också då jag kan ligga på sidan eller ryggen en längre tid  nu. Det kunde jag inte innan, då fick jag ont i ryggen, eller om jag låg på ryggen så blev jag kissig..


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: