8 April

2011-04-08 / 13:07:17
Godmiddag!
Idag vaknade vi sent som vanligt när vi inte har ställt klockan.. har kollat på tv typ hela förmiddagen och sen plockade vi undan lite.
Nu sitter jag här och letar lite efter presenter till Kyle, tills han fyller 4.
Tänk om 3 månader fyller min bebis 4 åååår!

Hittade iaf några grejer som jag vet och tror att han kommer gilla som bara den ;) haha. Inte såå värst dyrt heller. :)
Igår rensade jag alla kyles barnkläder som han hade när han var bebis.. det blev en hel del nyfödda kläder som knappt användes när Kyle var bebis som jag ska tvätta upp till den lillabebisen som kommer snart :D

Idag så ska jonte hem till kristian och spela sen sover han där. Jag och kyle har inget planerat än så länge.. blir väl att mysa framför tvn till en bra film..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: