7 April

2011-04-07 / 12:24:56
Hejhopp
Har inte skrivit på ett tag nu. Tänk att det redan är april månad. Om två veckor fyller Jonte år också. Sen är det bara 1 vecka kvar till 1 maj då min mormor fyller 60! Sen dagen efter är det andra maj och då rä det bara tre månader kvar till lillbebisen kommer! :D tiden går sååååå snabbt.

Jag kan ju berätta vad som har hänt i helgen iaf.. :)
I fredags så åt vi lite god mat, potatisgratäng och biff. Sen på kvällen så bowlade vi med tintin, pontus, ammie, elisabeth, domme, carro och kim. Det var väldigt trevligt, Kyle var väääldigt duktig ska jag säga haha. han slog nästan jonte behövdes 4 poäng till ;). Kyle gjorde till och med en strike! :D

I lördags så var det väääldigt dimmigt hela morgonen men sen framåt eftermiddagen så blev det jääätte fint väder med sol och 15+ grader. Vi åkte hem till Malin, chrille och neo sen gick vi vidare till pippiparken så de fick leka av sig lite. Väldigt skönt att solen lös och man slapp frysa medans man satt där och pratade på lekplatsen :D

Och i söndags så tog vi det baaara lugnt. Minns inte ens riktigt vad vi gjorde den dagen ;) haha.

I måndags så började min nya kurs "valbar kurs" då jag har valt psykiatri. Den verkar väldigt intressan och inte allt för mycket uppgifter som ska in ;).

Och idag så ska jag bara storstäda och sen ska jag och kyle hem till laura en sväng :). Fint väder ute idag också dock blåser det men det gör ingenting.

Såå nu ska jag fortsätta här hemma med golven..tänkte bara uppdatera lite granna !



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: