28 April

2011-04-28 / 14:42:47
Hellu,
Idag vaknade jag före kyle, vaknade av att klockan ringde.. det har nog aldrig hänt att jag vaknar av att klockan ringer när jag har ställt den på kvart över nio haha.
Gick upp och gjorde mig iordning sen vaknade kyle och då åkte vi till dagis.

Nu har jag bara plockat undan det mesta och fixat tvätten, ska tvätta ikväll blev bara 2 maskiner..:)
Håller på att fixa i badrummet också, kommer en före och efter bild när allt är klart. Fattas bara 2 mattor och städning där inne nu.

Igår var vi ute i stort sätt hela dagen, kom hem från dagis, åt kvällsmat och sen ut och spelade basket, till klockan halv tio på kvällen, tiden bara rusade iväg :O.

Av tiden som är kvar utav dagen så ska det tvättas, lagas mat och renbädda sängar. Sen är det criminal minds :L

Imorgon ska vi hem till Malin och chrille och grilla lite kyyckling!. Och på lördag ska vi fira jontes mormor och morfar som firar diamant bröllop. (varit gifta i 60 år).



Veronica maggio - snälla bli min
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: