26 April

2011-04-26 / 13:00:47
Helluuu,
Vaknade halv nio idag av strålande solsken,..;) skönt. Vi gick upp åt en skit snabb frukost tog bussen till dagis kom fram och kom på att det är den 26 idag och det rä stängt.. haha.
SÅ vi gick till ica och handlade lite godare frukost, som frukostbullar, yoggi och flingor.

Kom hem och åt lite granna och plockade undan och nu sitter man här en liten stund. Ska snart fortsätta plocka undan i köket sen ut i det fina vädret tänkte jag.

I torsdags så var jonte ledig.. vi klädde ut kyle till en påskgubbe och gick till maxi och handlade lite samt så fick kyle ett påskägg för han var utklädd.
Fint väder var det också, riktigt varmt :D

I fredags var det också fint väder, jonte stack hem till kristian och spelade och jag och kyle kollade på harry potter. Michelle kom en runda på kvällen och hälsade på också.

I lördags var det ooockså fint väder ;) Vi åt påskmat hemma hos mamma då, kyle fick påskägg igen haha. Åt buffé hemma hos mamma det var väldigt gott!.

I söndags så storstädade vi snabbt sen hade vi kalas för Jonte som fyllde år, han fyllde 24! På kvällen så grillade vi lite granna och lekte på en lekplats.

I går (måndags) så grillade vi hemma hos nettan, massa kött!. Även fint väder då ;P så det har varit varmt och soligt heeela påskhelgen!


MEN nu ska jag fortsätta med lägenheten så jag slipper senare...;P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: