20 April

2011-04-20 / 11:11:09
Hellu,
Idag vaknade vi vid 9 fast jag fick vila lite till och från till 10 för jag hade sååån huvudvärk.. :O
Idag ska vi plocka undan lite granna senare ikväll ska jag köpa ett paket till jonte då han fyller år på söndag.. :)

Sen jag uppdaterade sist så har det väl inte hänt så jätte mycket men kan börja med helgen..

I fredags så kollade vi bara på film som vanligt, kollade på just go with it och triangle.
I lördags så grillade vi med jessica och mange och letade efter spökhus haha. Och i söndags så gjorde vi typ ingenting tog det lugnt bara..

I veckan så har vi varit i stan och gjort lite ärenden och matat fåglarna samt ätit lunch i parken nu när det har varit så här fint väder:d Kyle har även varit ute med jonte och pontus och spelat basket.

Ja det är väl det som har hänt. Nu ska jag kolla lite på one tree hill innan jag börjar med dagen.

Det senaste avsnittet kan ni få här förresten :L :D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: