15 April

2011-04-15 / 11:23:46
God förmiddag!,
Kyle vaknade skit tidigt idag, redan halv sju ;P så det var bara att gå upp. Kollade lite på barnkanalen sen åt vi frukost.

Igår så provbakade jag och tintin jontes födelsedagstårta, och det gick bra vet några ändringar som ska ändras tills nästa gång.
När jonte kom hem så hade han köpt ny bilbarnstol till  bebis, så jag och tintin satte oss och listade ut hur den fungerar och ställde om den till bebisformat haha.

Jag somnade rätt tidigt igår, innan elva. Tänkte bara lägga mig i sängen och vila och vänta på jonte, men det var så svalt och skönt där inne i sovrummet så jag tänkte blunda lite och somnade sedan.

Idag är det fredag och solen kom precis fram lite granna, så det blir nog att gå ut en liten runda, inte för lång iom mina sammandragnignar.. :( sen fixa några filmer till helgen.
Och innan dess kolla på the vampire diaries ;P haha.

Nej nu blir det lite lunch.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: