13 April

2011-04-13 / 13:20:30
Helluu,
Vaknade idag rätt utvilad faktiskt, Kyle hade ont när han kissade och i snoppen idag så han fick vara hemma, han har inte sagt något mer om det nu så det var väl säkert bara att han var jätte kissignödig imorse men bäst att vara på den säkra sidan..:)

Igår så storstädade jag glömde dock torka golven haha, men får ta det idag. Tintin kom vid 12 ungefär tror jag att det var och underhöll Kyle medna jag städade.
Till lunch åt vi pannkakor och glass. Fortsatte sedan att städa lite tilll och sen gjorde jag mig iordning för skulle till barnmorskan kvart över fyra.


Tintin följde med till barnmorskan igår.
Jag fick först ta blodprov i armen, sen ett stick i fingret..:( Sen så mätte hon min mage och efter det lyssnade vi på hjärtat Allt så bra ut.
Hjärtljudet låg på 144, och sfmåttet (magen) var 22 cm :)


Efter barnmorskan så åkte vi vidare till blomsterlandet på eurostop och köpte blommor till köket och vardagsrummet..sen in till br och köpa påskägg.



Det blev ett rätt stort påskägg i år, 35 cm tror jag hon i affären fick det till haha. Men kul för Kyle ;)

Nu ska jag torka golven medans Kyle är lugn.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: