11 April

2011-04-11 / 12:26:41
Hej!
Idag vaknade jag av mig själv lite innan kyle :O haha vaknade halv tio. Rätt bra tid ;)
Vi kollade lite på våra bästa år medans vi åt frukost sen pratade jag lite med Laura i telefon.
Nu cyklar Kyle runt lite och jag satte mig här en liten stund innan jag ska plocka undan. Solen kom fram nu också så det blir nog en fin och varm dag :D

Iaf ska berätta lite om helgen då
I fredags så mös jag och Kyle till filmen hitta nemo, vi åt lite godis och mös i soffan hela kvällen bara. Och åt pizza till kvällsmat. Jonte var hemma hos kristian och spelade sen skulle han sova där.





I lördags så vaknade kyle rätt tidigt ungefär vid halv åtta, så då låg vi och kollade lite på fåret shaun hela morgonen sen vid halv fem kom jonte hem och få åkte vi och handlade, sen gjorde vi kvällsmat som blev tacos sen kollade vi på en maaassa filmer.
Först kollade först på lejonkungen sen requiem for a dream sen water lilies och sist charlie st cloud :)





I går (söndags) så åkte vi hem till mona vid 9 och åt frukost sen åkte vi vidare till veinge till Jontes mormor och morfar och hläsade på. Vi fick våfflor där också som vi fikade. Väldigt gott!.
Sen åkte vi vidare till biltema som delämnade av mig då jag skulle köpa lite förvaring till Kyles garderob, sen vidare till citygross där Kyle skulle köpa en borr legogrej ^^
Sen vid 15 så kom Jessica och Mange hit, de hade bakat muffins som vi fikade på :)
På kvällen så gjorde vi lite kvällsmat då, kycklingben och klyftpotatis som vi åt framför tvn till fenomen ;P haha.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: